Happy lift

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

beste, ik wil graag een happy lift laten uitvoeren, maar ben nu wat terughoudend omdat ik lees dat cosmetische chirurgen dit willen laten verbieden omdat dit onveilig zou zijn.
    Heel veel reviews kan ik niet terugvinden en ik vraag mij af hoe het zit met de algemene tevredenheid over de resultaten
    Verder vind ik het ook raar dat sommige artsen spreken over 1 of 2 draden en andere over een klein netwerk van draden.
    Ik ben 60 jaar en lees dat deze techniek niet meer zo ideaal is voor mijn leeftijd en dat bvb een macs lift beter zou zijn. dit is echter veel ingrijpender. Kan ik nog mooie resultaten bekomen met een happy lift

Reactie
    Ellen Schwenker

Beste,
    Ik zit met precies het zelfde probleem dan mev. Boutsen.
    Het begrijp dat de Happy lift I-Needle methode niet veel toegepast word in Nederland.
    Dit vond ik voor mij de ideale behandeling. Een Lift is zo veel ingrijpender ivm. Volnarcose etc.
    Kunt u mij meer informatie geven ivm. Liften…dus Happy lift I- Needle of Macs lift?
    Hartelijk dank
    Ellen

Reactie
    hilde

Hallo,
    Momenteel zijn wij bezig met een onderzoek naar de beleving rondom cosmetische chirurgie en hebben hierbij een enquête.
    We zijn op zoek naar mensen die deze willen invullen.
    Heb je ervaring of ben je (wel eens) bezig met cosmetische behandelingen, zou je deze enquête dan willen invullen? Alvast bedankt!
    Mvg

https://www.survio.com/survey/d/Q3C3E8U9B2O9K9P7D
    Link enquête ^

Reactie

Reageer naar: Happy lift